מבוא
האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט.
ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר
עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
שימוש בתוכנת נגישות אתרים
אתר זה מופעל על ידי תוכנת הנגשה ומופעלת באמצעות שרת הנגשה ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר להיצמד להנחיות לנגישות תכנים באינטרנט.
אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף ולתנאי השימוש בתוכנה.
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Explorer 10+, Safari, Opera. הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן הנפוץ
בקרב הגולשים: כרום. בדפדפנים אחרים יתכנו אי תאימות עקב אי תאימות הדפדפנים עצמם לתקן.
מה בתפריט?
- שינוי גודל פונטים
- ניווט מקלדת
- פונט קריא
- בחירת צבעים
- לנקות זיכרון עוגיות
- גווני אפור לתמונות
- הפיכת צבעים
- הסרת אנימציות
הבהרה
חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות
אנשים עם מוגבלויות.
שליחת משוב
אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים שלנו. אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה מיוחדת בנושא הנגישות, נשמח לקבלת משוב באמצעות
מילוי טופס המשוב שלנו הממוקם בתחתית רכיב הנגישות שלנו.
הסדרי נגישות חברת איזי טסט מכון רישוי בע”מ
איזי טסט שמה לעצמה חשיבות רבה בנושא הסדרי נגישות בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ”ח-1998 ולתקנות החדשות.
הסדרי נגישות מבנים
להלן הסדרי נגישות הקיימים בסניפי החברה:
- קיימות חניות נכים ברב הסניפים כולל התאמה לרכב גבוהה. בחלק מהסניפים בהם קיימת חניה זו היא אינה מצוינת עדיין בשלט וסימון ריצפה (בתהליך)
אך ניתן לקבל הסבר מהמנהל המקצועי לגבי המיקום. - קיים רצף גישה מהרחוב אל המשרדים ומתחם העבודה של הסניף. חניה ללא תשלום.
- כניסת ספקים לגישה ישירה – בכל הסניפים (בתאום טלפוני). חניון ללא תשלום.
- מותרת כניסה לכל המתחם לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
- ריהוט נגיש – קיים בסניפים: נתניה, ראשון לציון, צומת בילו. השאר בתהליך.
- לולאת השראה (מכשיר שמע) אין לולאות שמע.
שירות לקוחות נגיש
מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש, כך שאין מוסיקת רקע.
ניתן ליצור קשר עם מזכירות החברה בטלפון 03-6523080 בימים א’ – ה’
בין השעות 07:00-17:00
אמצעים נוספים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
- דואר אלקטרוני m.r.holon1@gmail.com
- פקס – 03-6523080
- פניה באמצעות “צור קשר” באתר https://testcenterholon.co.il
- פניה באמצעות הדואר : ת.ד. 164 , רח’ החופר 17, חולון
רכז הנגישות – שאול שמוחה
טלפון: 03-5458323
פקס: 03-9483889
אי מייל – shaul@efdesign.co.il